Funktionärsmöte i Halmstad inför Jodo EM 2015

ejc-logoSom många vet så har Svenska Kendoförbundet äran att arrangera den 14:e EM i Jodo den 19-20/9 i Falkenberg.

Som alla tävlingar, stora som små, så behöver vi funktionärer till detta evenemang, allt ifrån poängräknare till personer som ska ta han dom domarna under tävlingen, någon som hjälper till med logistik av deltagare och domare till någon som vill hjälpa till med lunchserveringen, eller att fixa i ordning tävlingsblad och “välkomstpaket” för deltagarna och domarna.

I samband med ett landslagsläger i Halmstad den 22-23 augusti så kommer det att hållas en funktionärsmöte där vi går igenom tävlningsfunktionering samt logistiken kring tävlingarna. Självklar står förbundet för rese- boende- samt matkostnader i Halmstad för att som skriver upp sig för att vara funktionär på EM.

Anmäl er till funktionärsmötet i Halmstad här,  helst innan 30/7.

Förbundet bjuder på resa, boende och mat under hela evenemanget i Falkenberg!

Vi är tacksamma om alla som kan tänka sig bidra på något sätt att höra av sig till vår jodoansvarig på jodo@kendoforbundet.se om ni har frågor eller undringar.