EKF Dangradering 1-7 dan, Bristol 23 mars 2014

Ansökan om tillstånd att gradera vid denna gradering FÖR ALLA DANGRADER ska vara ordförande tillhanda senast 25 februari 2014. Använd blanketten som hittas under GRADERING.

För 6-7 dan sker anmälan via Kendoförbundet, övriga enligt instruktion från arrangören, se nedan.

Obs att betalning av anmälningsavgiften ska vara Förbundet tillhanda (gäller endast 6-7 dan) senast 28 februari för att anmälan ska anses giltig. Övriga dangraderingar betalas enl instruktion från arrangören, se nedan.

Grading will take place on Sunday 23rd March 2014 starting around 14.00 at the latest.

Please find information pack attached (klicka på länken: BKA-EKF Iaido High Grade Seminar and Grading).Registration to seminar and lower grade exams will be made via BKA according to information provided.

Registration to EKF 6th and 7th Dan grading has to take place, as always, via the EKF website, members area, EKF exams registration.