Kyudo: Nationellt Vinterseminarium

Foto: Knut Högvall

I helgen den 14 – 15 januari samlades ett trettiotal kyudo-jin från Norge och Sverige på Bosön i Stockholm för att delta i årets första nationella seminarium, arrangerat av Seikyukai på uppdrag av Svenska Kendoförbundet. Vinterseminariet leddes av Ray Dolphin, Kyoshi 6 dan, som assisterades av Claude Le Guyader, Renshi 5 dan. Tack, Dolphin Sensei och Le Guyader Sensei, för två lärorika och inspirerande dagar! Tack också alla som var med och bidrog till en lyckad upplevelse! Sist men inte minst, tack Seikyukai för ett välorganiserat seminarium!

On the weekend of the 14th – 15th January, over thirty kyudo-jin from Norway and Sweden came together at Bosön in Stockholm to participate in this year’s first national seminar, arranged by Seikyukai on behalf of the Swedish Kendo Federation. The Winter Seminar was led by Ray Dolphin, Kyoshi 6 dan, who was assisted by Claude Le Guyader, Renshi 5 dan. Thank you, Dolphin Sensei and Le Guyader Sensei, for an instructive and inspirational seminar! Thank you, also, everyone who attended, for contributing to a successful two days! Last but not least, thank you, Seikyukai, for a well-organised event!