Domarseminarium i Bryssel, 31/1-1/2 2015

EKF arrangerar årets domarseminarium, som vanligt i ADEPS, i Bryssel, Belgien, helgen 31 januari – 1 februari.
Domarlägret är öppet för kenshis 5 dan och över, lägerkostnaden på 40 euro (som inkluderar måltider, boende och sayonarafest) står Kendoförbundet för.

Utöver domare vill EKF gärna att nuvarande landslagsmedlemmar ställer upp som övningstävlande, dessa behöver inte betala lägeravgift.

Varje land får skicka max 3 landslagsmedlemmar, dessa måste ha minst 3 dan.

Om man ska gradera men inte kvalificerar sig som domare eller landslagsmedlem så är det okej (och gratis) att vara med på Ji-Geiko fredag kväll, lördag kväll och efter lägret på söndag.
Dock så måste man ordna eget boende och mat.
Sayonarafesten får man vara med på, kostar 30 euro.
Skicka er anmälan till kendo@kendoforbundet.se senast den 5/12.

Anmälan ska innehålla:
Ekf-nr, kön, förnamn, efternamn, ålder, grad+shogo.

Skriv vad ni anmäler er till: Domare eller Landslagsmedlem, eller endast sayonarafest om ni inte ska delta på lägret.

Vänligen notera att till eventuell gradering krävs att man skickar in blanketten Ansökan om att gradera Utomlands.
Anmälan för gradering ska vara hos registret senast den 5 januari.